czwartek, 30 stycznia 2014

Kto nie lubi się przytulać ?

Mam humory. Humory przez duże H ! Jako, że i bez ciąży też humorzasta byłam to w stanie błogosławionym lekko ze mną nie jest. Mnie samej ze sobą jak i wszystkim dookoła. Szukałam więc sposobów na te humory, na ich wyciszenie.

Oto moja lista :

1.  Marzenie - uwielbiam marzyć o tym jak będzie wiosna/lato, jak urodzę!
2.  Przytulanie - uwielbiam być przytulana przez P! A to, że rzadkość więc jak przytuli to wszystko jest różowe!
3.  Pieczenie ciast - po prostu mnie to uspokaja 
4.  Przytulanie się z naszym psem - zawsze daje mi tyle ciepła i jej bezinteresowne oczy- pomagają!
5.  Zakupy - ale to ostatnio bardziej mnie irytują niż pomagają wiec odpada.
6.  Praca - uwielbiam swoją pracę. Chociaż teraz już coraz mniej mogę to stanowczo jestem pracoholiczka i to lubię!
7. Palenie Świec - uwielbiam widok palącego płomienia!

Jak bym miała wybór jednego było by to PRZYTULANIE przez P. !

dziś zrobiłam bułeczki drożdżowe z cynamonem

świeczki już odpaliłam 

i pierwsze przytulanie już było :-)

A wy macie jakieś sposoby na swoje humory?

3 komentarze:

  1. Uwielbiam się przytulać, ale ostatnio jakoś niezbyt często to robię! Muszę się poprawić!
    Jak to zakupy Cie dołują? Chyba powinny być jeszcze przyjemniejsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś właśnie nie są. ale to pewno przez te hormony. przytulenie na wszystko pomaga ;-)

      Usuń
  2. Ale fajnie u Ciebie! Te bułeczki i świece i ten piękny, okrągły brzusio! A czekolada? nie poprawia Ci humoru?

    OdpowiedzUsuń