piątek, 21 lutego 2014

Potrzebna mi Wiosna od zaraz!

Koniec, koniec marudzenia. Potrzebowałam coś zmienić w domu aby poczuć się lepiej, że zaraz nadejdzie wiosna którą uwielbiam! Zawsze ( czyli 4 razy w roku ) zmieniam wygląd naszego stołu który jest w salonie z połączoną kuchnią- jest to niby mała rzecz a jak cieszy! Zawsze wymieniam podkładki i dodaje akcent mówiący o okresie w jakim jesteśmy. Wiosna 2014 będzie koloru turkusowego!




Na poprawę nastroju istne cudo muffinki cytrynowe - od Katjuszki !






zapach obłędny! I od razu humor mam lepszy! 

A wy robicie zmiany w domu dla polepszenia humoru??

Caluje M.


5 komentarzy:

  1. Super! Świetnie wyglądają te podkładki.

    Ja dla polepszenie humoru sprzątam zabawki po Zuzi, coby mieć jak przejść. Na ten czas to w zupełności mi wystarcza :)

    Zaczynasz powoli kompletować wyprawkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłabym gdybym wiedziała jak! Ilość tak mnie przeraża, że nie wiem od czego zacząć!

      Usuń
    2. Powoli możesz zacząć szukać tych najbardziej potrzebnych rzeczy. Wózek, łóżeczko :) Rynek tyle oferuje, że warto się zastanowić już teraz co będzie Ci potrzebne, jakich funkcji oczekujesz. Jak trzeba rady to pytaj! Pewne doświadczenie już mam :)

      Usuń
  2. Turkus jak najbardziej wiosenny, ale maluszkowi w pierwszych tygodniach życia niezbędne będę barwy kontrastowe aby wesprzeć jego rozwój psychoruchowy. Polecam gorąco whiteandblack.pl
    A po narodzinach maluszka zachęcam do współpracy i przetestowania naszych zabawek :)

    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tutaj z Google po turkusowych podkładkach! :) Pięknie tu, szkoda, że tak cichutko.

    OdpowiedzUsuń